Subject: Tammi tee rekonstrueerimine, Märjamaa vald, ehitamise alustamise teatis
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Kaspar Laanso'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 20:17:03 +0200

Tere

Vastavalt Transpordiameti kirjale 10.11.2024 nr 7.1-1/24/10787-9 teavitab
Nordpont OÜ, et alustab Märjamaa Vallavalitsuse tellimusel Tammi tee
rekonstrueeirmistöödega 18.11.2024.

Tööde teostaja: Nordpont OÜ reg nr. 12583892  esindaja Kristian Pärtma
55649705 [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Omanikujärelevalve teostaja: Taalri Varahaldus AS reg nr. 10238323
esindaja Riivo Juhansoo 56249902 [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tellija: Märjamaa Vallavalitsus reg nr. 77000447 esindaja Annika Plamus
5306 3415  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kirjale on manustatud Transpordiametiga kooskõlastatud liikluskorralduse
projekt.

Lugupidamisega

Kristian Pärtma
Projektijuht

 <http://www.nordpont.ee/> www.nordpont.ee

Madara 25
Tallinn 10612,  Eesti
Mobiil:  <tel:%2B372%2055649705> +372 55649705

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.